BASt: vorm, techniek & hout
0
Winkelwagen

[no_toc]

Beste BASt, mijn bestelling….

Aftercare

Wat te doen na je bestelling. Alles wat je wil weten over je bestelling, onderhoud en wat te doen als je (on)tevreden bent over je aanschaf.
Voordat je meteen in de pen klimt of contact zoekt; Lees eerst even verder, wellicht staat je antwoord hier al beschreven.

aftercare; de kleine lettertjes

Grote kleine lettertjes

De meest belangrijke aftercare is toch wel wat je rechten zijn; een korte samenvatting, passend bij de Nederlandse Wetgeving omtrent verkoop aan consumenten. Maar lees vooral de Algemene Voorwaarden na voor meer details.

Bedenktijd
Bestellingen kunnen tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden geannuleerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact opnemen via onderstaand contactformulier of middels reactie op de ordermail. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het artikel retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Op maat gemaakt of gepersonaliseerd
Een aantal artikelen op de site zijn op maat te bestellen, aan te passen of te personaliseren. Houdt er rekening mee dat dit soort maatwerkartikelen uitgezonderd zijn in het wettelijke herroepingsrecht. Ook digitale produkten en ontwerpen vallen hier onder.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent met je bestelling. Neem dan vooral even contact op, dan vinden we vast een oplossing.

Retour verzending
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal je bestelling met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. Het verschuldigde orderbedrag zal binnen 14 dagen na aanmelding van je retour teruggestort worden, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Hier vraag ik toch ook om wat aftercare van jouw kant. Artikelen die verpakt zijn in een mylar zak met druksluiting zijn te openen zonder schade toe te brengen aan de verpakking; Bij retouren met beschadigde verpakking wordt €1,- ingehouden. Gebruiksschade aan de artikelen zelf, welke bij retour niet aangemeld is als een product defect zal verrekend worden.

BASt | Aftercare

Onderhou(d)t houten artikelen

Een belangrijk onderdeel van letterlijke aftercare is onderhoudt. Om zo lang mogelijk van je hout te genieten dien je dit goed te onderhouden. Let op; houten produkten zijn nooit vaatwasserbestendig! Serveerplanken houdt je het langst mooi door ze af te wassen met warm water en een mild schoonmaakmiddel. Gebruik geen schuurspons. Hierna droog je ze af en zet je ze rechtop. Doe dit niet boven de verwarming, want dan kan hout krom trekken. Behandel ze eens per maand met een goede laag olie en laat dit er in trekken. Gewoon een druivenpitolie is al voldoende en is ook nog eens foodsafe.

BASt | Aftercare

Holzbutter, boter voor uw hout

Ook kan je je hout behandelen met Holzbutter, een 100% natuurlijk onderhoudsmiddel en geschikt voor alle houtsoorten: geolied, gewaxt, ruw, gefinieerd, gelakt, kinderspeelgoed, keukengerei, snijplanken enz.
Het gebruik is heel eenvoudig: oppervlak inwrijven, 2-3 uur laten inwerken. Indien nodig polijsten. Onbehandeld hout wordt na gebruik iets donkerder.
Het effect: Beschermt, voedt en verzorgd. Holzbutter past zich levensecht aan de kleur van het hout aan. Het hout blijft ook na gebruik ademend. Er ontstaat een zijdematte glans en het hout ziet er levendiger uit, vloeistoffen parelen af en het hout wordt beschermd tegen uitdrogen. Holzbutter is een kwaliteitsproduct van plantaardige en 100% natuurlijke grondstoffen. De samenstelling is een Zwitsers receptgeheim. Normaal binnenshuis opgeslagen op kamertemperatuur is Holzbutter meerdere jaren houdbaar.
Holzbutter is 100% huidvriendelijk en geschikt voor contact met levensmiddelen. Zonder parfum, zonder conserveringsmiddelen, zonder kleurstoffen, zonder oplosmiddelen

BASt | Aftercare

3d GEPRINTE ARTIKELEN

Bij het 3D printen wordt gebruik gemaakt van het zogenaamd Fused Deposition Modeling, wat betekent dat de print opgebouwd is uit dunne laagjes welke aan elkaar gesmolten zijn. Het is normaal dat je nog wat lijntjes ziet. Ook kan het voorkomen dat ergens een klein draadje hangt of bobbeltje ziet; dit heeft geen invloed op de kwaliteit van het produkt. Omdat de toleranties voor maten klein zijn, kan het voorkomen dat je accessoire krap of net niet past. In vrijwel alle gevallen is dit met een schuurpapiertje of mesje bij te snijden; Ook weer een letterlijke vorm van aftercare. Twijfel je? neem dan vooral even contact op, dan help ik je graag verder.

Tot slot

HAPPY?

Je bestelling is met de grootste zorg door mij gemaakt, ingepakt en verzonden.
Is alles volledig naar – of nog beter, boven – je verwachting, dan waardeer ik een review van je bestelde artikel enorm. Je doet me ook een plezier door een review te plaatsen bij Google, zodat ik beter gevonden kan worden.

Ook vind ik het fantastisch om te zien waar mijn werk zoal terecht komt.
Je kan me bijvoorbeeld taggen op instagram @bast_hout, maar ook gewoon een leuk mailtje sturen of reageren via het contactformulier.

unHAPPY?

Je bestelling is met de grootste zorg door mij persoonlijk gemaakt, ingepakt en verzonden.
Waar gewerkt wordt, worden helaas ook fouten gemaakt.
Is de bestelling niet volledig naar je verwachting, dan hoor ik graag van je via bijvoorbeeld het contactformulier. We vinden vast een oplossing.

Back to top