[no_toc]
Aftercare
Wat te doen na je bestelling. Alles wat je wil weten over je bestelling, onderhoud en wat te doen als je (on)tevreden bent over je aanschaf.
Voordat je meteen in de pen klimt of contact zoekt; Lees eerst even verder, wellicht staat je antwoord hier al beschreven.
HAPPY?
Je bestelling is met de grootste zorg door mij gemaakt, ingepakt en verzonden.
Is alles volledig naar – of nog beter, boven – je verwachting, dan waardeer ik een review van je bestelde artikel enorm. Je doet me ook een plezier door een review te plaatsen bij Google, zodat ik beter gevonden kan worden.
Ook vind ik het fantastisch om te zien waar mijn werk zoal terecht komt.
Je kan me bijvoorbeeld taggen op instagram @bast_hout, maar ook gewoon een leuk mailtje sturen of reageren via het contactformulier.
unHAPPY?
Je bestelling is met de grootste zorg door mij persoonlijk gemaakt, ingepakt en verzonden.
Waar gewerkt wordt, worden helaas ook fouten gemaakt.
Is de bestelling niet volledig naar je verwachting, dan hoor ik graag van je via bijvoorbeeld het contactformulier. We vinden vast een oplossing.